2009
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
PTÁČEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Název česky
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Název anglicky
Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School
Autoři
PTÁČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, od s. nestránkováno, 3 s. 2009
Nakladatel
Univerzita obrany
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00035705
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7231-650-2
Klíčová slova česky
Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost
Klíčová slova anglicky
Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Změněno: 27. 3. 2013 15:51, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
V originále
Příspěvek představuje metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ. Zkoumán byl vliv aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.
Anglicky
This contribution pose the motivational classification method as a effective instrument for chemical calculations education at a Primary School.