D 2009

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

PTÁČEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

Název česky

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

Název anglicky

Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School

Autoři

PTÁČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, od s. nestránkováno, 3 s. 2009

Nakladatel

Univerzita obrany

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00035705

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7231-650-2

Klíčová slova česky

Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost

Klíčová slova anglicky

Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Změněno: 27. 3. 2013 15:51, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek představuje metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ. Zkoumán byl vliv aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.

Anglicky

This contribution pose the motivational classification method as a effective instrument for chemical calculations education at a Primary School.