s 2009

Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison

LUKÁŠOVÁ, Růžena a Andrzej (eds.) BAJDAK

Základní údaje

Originální název

Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison

Název česky

Vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy - mezinárodní srovnání

Autoři

LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Andrzej (eds.) BAJDAK (616 Polsko)

Vydání

Katowice, 324 s. 2009

Nakladatel

The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00035742

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-83-7246-443-9

Klíčová slova česky

Vztahový marketing malé a střední podniky úřady místní správy

Klíčová slova anglicky

Relationship marketing micro and small enterprises local authorities

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 6. 2009 15:15, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Anotace

V originále

The book presents results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities. The research has been carrieed out in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia.

Česky

Kniha prezentuje výsledky mezinárodního komparativního výzkumu zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy. Výzkum byl proveden ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku.