2009
Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Andrzej (eds.) BAJDAKZákladní údaje
Originální název
Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison
Název česky
Vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy - mezinárodní srovnání
Autoři
LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a Andrzej (eds.) BAJDAK (616 Polsko)
Vydání
Katowice, 324 s. 2009
Nakladatel
The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Polsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00035742
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-83-7246-443-9
Klíčová slova česky
Vztahový marketing malé a střední podniky úřady místní správy
Klíčová slova anglicky
Relationship marketing micro and small enterprises local authorities
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 6. 2009 15:15, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.
V originále
The book presents results of the international comparative research into relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities. The research has been carrieed out in three countries - in the Czech Republic, Poland and Slovakia.
Česky
Kniha prezentuje výsledky mezinárodního komparativního výzkumu zaměřeného na vztahový marketing v mikro a malých podnicích a úřadech místní správy. Výzkum byl proveden ve třech zemích - v České republice, v Polsku a na Slovensku.