2009
Sociální učení a dramatická výchova v posilování kompetencí osob s postižením zraku
HAMADOVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Sociální učení a dramatická výchova v posilování kompetencí osob s postižením zraku
Název česky
Social learning and drama in education in strengthening competencies of people with a visual impaiment
Název anglicky
Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the
Autoři
HAMADOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV, 5 s. 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00035749
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4849-2
Klíčová slova česky
sociální učení; dramatická výchova; kompetence a strategie; postižení zraku; integrace
Klíčová slova anglicky
social learning; drama; competencies and strategies; visual impairment; integration
Změněno: 22. 3. 2010 09:33, PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zaměřuje na koncept sociálního učení, jeho přínos a opodstatnění v edukaci dětí, žáků a studentů s postižením zraku. Zároveň chce poukázat na potřebu využívání metod dramatické výchovy, která přispívá k posilování kompetencí a aktivizaci lidí se zrakovým postižením.
Anglicky
The article focuses on the concept of social learning, its contribution and justification of using it in to educate children, pupils and students with visual impairment. However, it emphasizes the need to use drama methods, which contribute to strenghtening the competencies and active life in people with visual impairment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|