2009
Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice
COLLIER, Aaron MarcZákladní údaje
Originální název
Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice
Název česky
Vytváření e-learningových kurzů: Teorie Vs. Praxe
Autoři
COLLIER, Aaron Marc (840 Spojené státy, garant)
Vydání
Brno, SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky, od s. 23-28, 6 s. 2009
Nakladatel
Masaryk University
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00035762
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4878-2
Klíčová slova česky
distančního vzdělávání; teorie; praxe; e-learning; tvorba
Klíčová slova anglicky
distance education; theory; practice; e-learning; design
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 6. 2009 18:46, Aaron Marc Collier, B.A.
V originále
Many theories have been presented about how online distance education courses should be designed. The theories rely on new technologies to build new ways of learning. But how many of these theories are actually being put into use? How do teachers design new courses from within an existing system? This paper will examine some of those theories and compare them to the reality in courses that are being taught.
Česky
Mnoho teorií byly prezentovány jak online kurzy distančního vzdělávání by měl být určen. Teorií spoléhat na nové technologie pro vybudování nové způsoby učení. Ale kolik z těchto teorií jsou skutečně do provozu? Jak se učitelé navrhování nových kurzů v rámci stávajícího systému? Tento papir bude zkoumat některé z těchto teorií a porovnat je s realitou v kurzech, které jsou vyučovány.