COLLIER, Aaron Marc. Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice. In SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky. Brno: Masaryk University, 2009, p. 23-28. ISBN 978-80-210-4878-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice
Name in Czech Vytváření e-learningových kurzů: Teorie Vs. Praxe
Authors COLLIER, Aaron Marc (840 United States of America, guarantor).
Edition Brno, SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky, p. 23-28, 6 pp. 2009.
Publisher Masaryk University
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00035762
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-4878-2
Keywords (in Czech) distančního vzdělávání; teorie; praxe; e-learning; tvorba
Keywords in English distance education; theory; practice; e-learning; design
Tags design, distance education, e-learning, practice, theory
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Aaron Marc Collier, B.A., učo 166043. Changed: 16/6/2009 18:46.
Abstract
Many theories have been presented about how online distance education courses should be designed. The theories rely on new technologies to build new ways of learning. But how many of these theories are actually being put into use? How do teachers design new courses from within an existing system? This paper will examine some of those theories and compare them to the reality in courses that are being taught.
Abstract (in Czech)
Mnoho teorií byly prezentovány jak online kurzy distančního vzdělávání by měl být určen. Teorií spoléhat na nové technologie pro vybudování nové způsoby učení. Ale kolik z těchto teorií jsou skutečně do provozu? Jak se učitelé navrhování nových kurzů v rámci stávajícího systému? Tento papir bude zkoumat některé z těchto teorií a porovnat je s realitou v kurzech, které jsou vyučovány.
PrintDisplayed: 3/5/2024 05:00