D 2009

Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice

COLLIER, Aaron Marc

Základní údaje

Originální název

Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice

Název česky

Vytváření e-learningových kurzů: Teorie Vs. Praxe

Autoři

COLLIER, Aaron Marc (840 Spojené státy, garant)

Vydání

Brno, SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky, od s. 23-28, 6 s. 2009

Nakladatel

Masaryk University

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00035762

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4878-2

Klíčová slova česky

distančního vzdělávání; teorie; praxe; e-learning; tvorba

Klíčová slova anglicky

distance education; theory; practice; e-learning; design

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 6. 2009 18:46, Aaron Marc Collier, B.A.

Anotace

V originále

Many theories have been presented about how online distance education courses should be designed. The theories rely on new technologies to build new ways of learning. But how many of these theories are actually being put into use? How do teachers design new courses from within an existing system? This paper will examine some of those theories and compare them to the reality in courses that are being taught.

Česky

Mnoho teorií byly prezentovány jak online kurzy distančního vzdělávání by měl být určen. Teorií spoléhat na nové technologie pro vybudování nové způsoby učení. Ale kolik z těchto teorií jsou skutečně do provozu? Jak se učitelé navrhování nových kurzů v rámci stávajícího systému? Tento papir bude zkoumat některé z těchto teorií a porovnat je s realitou v kurzech, které jsou vyučovány.