2009
Lightweight Document Semantics Processing in E-learning
GREGAR, Tomáš a Tomáš PITNERZákladní údaje
Originální název
Lightweight Document Semantics Processing in E-learning
Název česky
Lehké zpracování sémantiky dokumentu pro e-learning
Autoři
GREGAR, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Tomáš PITNER (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Graz, Proceedings of I-KNOW ’09 9th International Conference on Knowledge Management and Knowledge Technologies, od s. 379-384, 6 s. 2009
Nakladatel
Verlag der Technischen Universität Graz
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele
Rakousko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14330/09:00028521
Organizační jednotka
Fakulta informatiky
ISBN
978-3-85125-060-2
Klíčová slova česky
metadata; e-learning; Web 2.0; tagování; sémantika; ontologie; RDFS; XML; Wiki; Deep Thought; plug-in; vizualizace; Fresnel
Klíčová slova anglicky
metadata; e-learning; Web 2.0; tagging; semantics; ontology; RDFS; XML; Wiki; Deep Thought; plug-in; visualization; Fresnel
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 10. 2009 15:54, RNDr. Tomáš Gregar
V originále
There are plenty of projects aimed at incorporating semantic information into present day document processing. The main problem is their real-world usability. E-learning is one of the areas which can take advantage of the semantically described documents. In this paper we would like to introduce a framework of cooperating tools which can help extract, store, visualize semantics in this area.
Česky
Existuje velké množství projektů, které se zabývají zakomponováním sémantických informací ve zpracování dokumentů. Problémem je jejich reální využití. E-learning je jednou z oblastí, kde je sémantický popis dokumentů přínosem. V tomto článku bychom rádi představili rámec spolupracujících nástrojů pro extrakci, uložení a vizualizaci sémantiky v této oblasti.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaV |
|