2009
Partnerství a výkonnost v podnicích cestovního ruchu
SUCHÁNEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Partnerství a výkonnost v podnicích cestovního ruchu
Název česky
Partnerství a výkonnost v podnicích cestovního ruchu
Název anglicky
The efficiency and the partnership in tourist trade companies
Autoři
SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Partnerství v regionu a produkt cestovního ruchu jako výsledek partnerství, od s. 168-174, 7 s. 2009
Nakladatel
VŠOH
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14560/09:00036269
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
978-80-87300-03-9
Klíčová slova česky
výkonnost; partnerství; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky
efficiency; partnership; tourist trade
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 3. 2013 15:48, doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
V originále
Předmětem práce je partnerství a jeho vztah k výkonnosti podniků cestovního ruchu. Nejprve tedy bude vymezen pojem partnerství a potom se zaměřím na možnosti měření výkonnosti včetně jejího ovlivnění partnerstvím. To vše při zohlednění specifik podniků cestovního ruchu. Cílem článku je na příkladě konkrétních podniků posoudit jich výkonnost, zamyslet se nad smyslem, event. váhou (případného) partnerství těchto podniků a konkrétní zjištění zobecnit.
Anglicky
The topic of this paper is a partnership and its relationship to the efficiency of tourist trade companies. It will be specified a conception of the partnership at first and then I target the possibilities of efficiency measuring together with its influence with partnership. I take into account specifics of tourist trade companies too. The aims of this paper are the determination of efficiency of concrete companies, a muse about effect and stress of partnership those companies and concrete findings generalize.