Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{841509, author = {Bazalová, Barbora and Vítková, Marie and Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}, edition = {1.}, keywords = {special needs; autism spectrum disorders; autism; education; research project}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-188-1}, publisher = {MU}, title = {Speciální potřeby žáků s poruchami autistického spektra. Realizace výzkumného záměru}, year = {2009} }
TY - JOUR ID - 841509 AU - Bazalová, Barbora - Vítková, Marie - Vojtová, Věra PY - 2009 TI - Speciální potřeby žáků s poruchami autistického spektra. Realizace výzkumného záměru PB - MU CY - Brno SN - 9788073151881 KW - special needs KW - autism spectrum disorders KW - autism KW - education KW - research project N2 - Příspěvek prezentuje činnost výzkumného týmu č. 14 (Základní vzdělávání žáků s PAS a možnosti jejich dalšího uplatnění ve vzdělávacím procesu a na trhu práce) a parciální výsledky z realizace výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM 0021622443), jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. V příspěvku jsou obsaženy nové teoretické poznatky z oblasti poruch autistického spektra, se kterými se výzkumný tým seznámil v průběhu uplynulého roku jak v podmínkách České republiky, tak i v zahraničí, dále jsou zde prezentovány parciální výsledky výzkumu, anketou získaná data o počtu žáků s PAS v Jihomoravském kraji, na závěr jsou uvedeny dvě kasuistické studie ukazující možnosti integrovaného vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra, které vždy musí být striktně přizpůsobeno individualitě daného žáka. ER -
BAZALOVÁ, Barbora. Speciální potřeby žáků s poruchami autistického spektra. Realizace výzkumného záměru. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. \textit{Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students.}. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 8 s. ISBN~978-80-7315-188-1.
|