2009
Quality of life, health and environment from educational point odf view.
HORKÁ, Hana a Evžen ŘEHULKAZákladní údaje
Originální název
Quality of life, health and environment from educational point odf view.
Název česky
Kvalita života, zdraví a životní prostředí z pedagogického hlediska
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Evžen ŘEHULKA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Charkov, Valeologija:sučasnij stan, naprjamki ta perspektivi rozvitky, od s. 115-124, 10 s. 2009
Nakladatel
Univerzita V. N. Karazinova, Charkov
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00036509
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-966-623-573-5
Klíčová slova česky
zdraví, životní styl, péče o zdraví, výchova ke zdraví, péče o životní prostředí, ekologická/environmentální výchova, udržitelný rozvoj, kvalita života.
Klíčová slova anglicky
health; lifestyle; health care; health education; protection of the environment; ecological/environmental education; sustainable development; quality of life
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 25. 8. 2013 09:54, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
The current state of the environment is perceived as problematic, as a source of health risks. Active health care is a part of balanced life style, which is a prerequisite of well-being, personal and social self-fulfillment. The authors aims to define the crucial issues and topic areas of ecological/ environmental education in the context of health education. Research belong project School and health 21.
Česky
Nepříznivá situace v životním prostředí ohrožuje zdraví jedince. Aktivní péče o zdraví je spjatá s vyváženým životním stylem, který je předpokladem zdraví, pohody (tělesná i duševní). Autoři vymezují základní problémy a tematické okruhy ekologické/environmentální výchovy v kontextu výchovy ke zdraví. Výzkum je součástí projektu ŠKOLA A ZDRAVÍ 21.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|