D 2009

Determinants of traffic educational in educational technologies in secondary technical schools and secondary vocational schools

STOJAN, MOJMÍR a PAVEL PECINA

Základní údaje

Originální název

Determinants of traffic educational in educational technologies in secondary technical schools and secondary vocational schools

Název česky

Determinanty dopravní výchovy ve výuce na středních odborných školách a středních odborných učilištích

Název anglicky

Determinants of traffic educational in educational technologies in secondary technical schools and secondary vocational schools

Autoři

STOJAN, MOJMÍR (203 Česká republika, garant) a PAVEL PECINA (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Topical issues in health education, od s. 275-283, 9 s. 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00036517

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4930-7

Klíčová slova česky

determinanty dopravní výchovy

Klíčová slova anglicky

Determinants of traffic education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 2. 9. 2009 15:21, doc. RNDr. PhDr. Mojmír Stojan, CSc.

Anotace

V originále

The level of traffic education in secondary schools, being the integral part of strategic approach to prevention of road accidents, injuries and deaths of the road users and all subsequent health, social, economic and other damages and deprivation, is still far from the desirable level.

Anglicky

The level of traffic education in secondary schools, being the integral part of strategic approach to prevention of road accidents, injuries and deaths of the road users and all subsequent health, social, economic and other damages and deprivation, is still far from the desirable level.

Návaznosti

MSM0021622421, záměr
Název: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století