OPATŘILOVÁ, Dagmar. Metodické přístupy při výuce žáků s více vadami. In Vzdělávací seminář. Speciální školy Ostrava-Zábřeh, Kpt. Vajdy 1a, akreditace MŠMT ČR č. 22369/2001-25-245. 2003.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodické přístupy při výuce žáků s více vadami
Název česky Metodické přístupy při výuce žáků s více vadami
Název anglicky Teaching Approaches in Pupils with Multiple Disabilities
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar.
Vydání Vzdělávací seminář. Speciální školy Ostrava-Zábřeh, Kpt. Vajdy 1a, akreditace MŠMT ČR č. 22369/2001-25-245, 2003.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Žák s více vadami; diagnostika; individuální vzdělávací plán; speciální metody práce; podpora; bazální stimulace
Klíčová slova anglicky Pipil with multiole disabilities; individual plan; specific method; support; bazic stimulation
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 26. 10. 2009 12:52.
Anotace
Cílem přednášky bylo představit speciální metody a formy práce při vzdělávání žáků s více vadami.
Anotace anglicky
The aim of the lecture was to present methods and forms of work in education of pupils with multiple disabilities.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:41