MAKYDOVÁ, Lucie a Josef TRNA. Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 1. vyd. Brno: Paido, 2009, 7 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
Název česky Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
Název anglicky Science learning tasks for students with specific learning disabilities
Autoři MAKYDOVÁ, Lucie (203 Česká republika) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 7 s. 2009.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036608
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky přírodovědné učební úlohy; specifické poruchy učení; inovace
Klíčová slova anglicky science leaning task; specific learning disabilities; innovations
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 20. 9. 2010 18:41.
Anotace
Článek prezentuje výsledky výzkumu učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení v přírodovědné výuce.
Anotace anglicky
Paper presents research outcomes of learning tasks for specific learning disabile students in science education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 18:47