D 2009

Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení

MAKYDOVÁ, Lucie a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení

Název česky

Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení

Název anglicky

Science learning tasks for students with specific learning disabilities

Autoři

MAKYDOVÁ, Lucie (203 Česká republika) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 7 s. 2009

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00036608

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-188-1

Klíčová slova česky

přírodovědné učební úlohy; specifické poruchy učení; inovace

Klíčová slova anglicky

science leaning task; specific learning disabilities; innovations

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 20. 9. 2010 18:41, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Článek prezentuje výsledky výzkumu učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení v přírodovědné výuce.

Anglicky

Paper presents research outcomes of learning tasks for specific learning disabile students in science education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání