2009
Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
MAKYDOVÁ, Lucie a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
Název česky
Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
Název anglicky
Science learning tasks for students with specific learning disabilities
Autoři
MAKYDOVÁ, Lucie (203 Česká republika) a Josef TRNA (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 7 s. 2009
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00036608
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky
přírodovědné učební úlohy; specifické poruchy učení; inovace
Klíčová slova anglicky
science leaning task; specific learning disabilities; innovations
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 20. 9. 2010 18:41, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Článek prezentuje výsledky výzkumu učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení v přírodovědné výuce.
Anglicky
Paper presents research outcomes of learning tasks for specific learning disabile students in science education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|