a 2009

Vzdělávání a komunikace nadaných žáků v mladším školním věku

PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ a Petr KACHLÍK

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání a komunikace nadaných žáků v mladším školním věku

Název anglicky

Education and communication of talented pupils in junior school age

Vydání

Český mezinárodní výzkum v mezinárodním kontextu, 2009

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

gifted children; communication; education of gifted children

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 15. 9. 2009 11:07, PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání nadaných žáků mladšího školního věku. Popisuje dílčí výsledky dotazníkového šetření, v němž byla mimo jiné zkoumána specifika komunikace nadaných žáků. Komplexní výsledky výzkumu mohou přispět ke zvýšení informovanosti o nadaných žácích v edukačním procesu, jelikož specifické potřeby nadaných jedinců je třeba poznávat a reagovat na ně.

Anglicky

This contribution deals with the education of junior school age and talented pupils problems. It describes partial questionnaire survey results, in which were furthermore the specifics of communication of talented pupils recognized. The complex results of this research can contribute to better information and knowledge about talented pupils in educational process, because it is necessary to identify and react on the specific needs of talented individuals.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání