B 2009

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Hana FILOVÁ

Základní údaje

Originální název

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

Název česky

Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol

Název anglicky

Self - evaluation of Inclusive Environment at Primary Schools

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Hana FILOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, 99 s. Pd 21/09-02/58, 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00036674

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-4948-2

Klíčová slova česky

inkluze škola pro všechny školní vzdělávací program sebehodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání

Klíčová slova anglicky

inclusion school for all school training programme self-assessment of the conditions of inclusive education

Štítky

Změněno: 15. 8. 2013 21:30, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

V publikaci seznamujeme čtenáře s dosavadními výsledky řešení dílčího úkolu výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jde zejména o obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a sebehodnocení podmínek inkluze spolupracujících škol.

Anglicky

In the issue we present the aims and strategies of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education as well as with preliminary results of our inquiry aiming especially on contextual analysis of school training programmes and on their self-assessment of the conditions of inclusion in the cooperative schools.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání