NĚMEC, Jiří. Focus Group in the Frameworks of the Social Support Context. Czech-polish historical and pedagogical journal. Brno: Masaryk Univesity, Faculty of Education, 2009, roč. 1, č. 1, s. 77-86. ISSN 1803-6546.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Focus Group in the Frameworks of the Social Support Context
Název česky Ohnisková skupina v kontextu evaluace sociální opory
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání Czech-polish historical and pedagogical journal, Brno, Masaryk Univesity, Faculty of Education, 2009, 1803-6546.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00036800
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Tutorage; home teacher; tutor; values; quality research; Romany; social support.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 20. 2. 2010 11:48.
Anotace
The research study based on the quality research analysis and on the focus groups describes and explains the process of Romany pupils home tutoring.
Anotace česky
Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 23:28