2009
The Czech case: a marketing-oriented party on the rise?
MATUŠKOVÁ, Anna, Otto EIBL a Alexander BRAUNZákladní údaje
Originální název
The Czech case: a marketing-oriented party on the rise?
Název česky
Případ České republiky: tržně orientovaná strana na vzestupu?
Autoři
MATUŠKOVÁ, Anna (203 Česká republika, garant), Otto EIBL (203 Česká republika, domácí) a Alexander BRAUN (203 Česká republika)
Vydání
Oxon, New York, Global Political Marketing, od s. 157-174, 19 s. 2009
Nakladatel
Routledge
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50601 Political science
Stát vydavatele
Velká Británie a Severní Irsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14230/09:00036852
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
ISBN
0-415-42722-3
UT WoS
000274544700012
Klíčová slova anglicky
Comparative Marketing Model; Elections; Marketing; Campaign; Czech Republic
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 19. 2. 2019 10:23, Mgr. Blanka Farkašová
V originále
The chapter aims to apply the Comparative Marketing Model (CMM) to the Czech political system. The main focus is on the 2006 Parliamentary General Elections and the authors take a closer look at the case study of the campaign of the Social Democratic party (ČSSD) as an example of the countrys first real case of party behavior that could be described as Market-Oriented Party (MOP).
Česky
Autoři aplikují Komparativní marketingový model (CMM) na systém politických stran v České republice. Hlavní pozornost věnují parlamentním volbám v roce 2006, zejména pak kampani sociálních demokratů. ČSSD zde hraje roli první politické strany v České republice, kterou je možné označit za tržně orientovanou.
Návaznosti
MSM0021622407, záměr |
|