NAVRÁTIL, Vladislav. Fyzika pro učitele autoškol. In 6.Konference o matematice a fyzice na vysokých školách technických. 1. vyd. Brno: Univerzita obrany v Brně, 2009, s. 391 - 398. ISBN 978-80-7231-667-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Fyzika pro učitele autoškol
Název česky Fyzika pro učitele autoškol
Název anglicky Physics for teachers in driving schools
Autoři NAVRÁTIL, Vladislav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 6.Konference o matematice a fyzice na vysokých školách technických, od s. 391 - 398, 8 s. 2009.
Nakladatel Univerzita obrany v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00058833
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7231-667-0
UT WoS 000279806500044
Klíčová slova česky Fyzika; doprava; motivace; škola
Klíčová slova anglicky Physics; traffic; motivation; school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. RNDr. Vladislav Navrátil, CSc., učo 129. Změněno: 19. 2. 2013 09:22.
Anotace
Dopravu jako velmi rozsáhlou oblast techniky můžeme z hlediska didaktického chápat jako interdisciplinární předmět, zahrnující v sobě poznatky fyzikální, biologické, chemické a psychologické a to vše skloubeno matematikou. Předložená práce je pokusem o přehled uplatnění některých fyzikálních poznatků v dopravní výchově, doprovázený názornými příklady. Práce je využívána při výuce učitelů autoškol, která v současné době probíhá na Pedagogické fakultě Masarykovy Univerzity. Výsledky inovované přednášky byly porovnávány pomocí testů s výsledky předcházejícími. Práce je jedním z výzkumných výsledků výzkumného záměru "Skola a zdraví pro 21. století".
Anotace anglicky
Traffic as a very large part of technics can be from the didactical point of view understood as an interdisciplinary branch. It contains knowledge of physics, biology, chemistry and psychology, everything joined togehther by mathematics. Our contribution is an attempt asserting some physical knowledge in traffic education, followed by some objective examples. The work is a research result of research intent "School and Health 21"
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 19:07