HALÚZKA, Miloš a Jiří ŠIBOR. Nesprávné používání Gaussova rozdělení v didaktické praxi. In Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie. první. Hradec Králové: Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové), 2009, s. 191-195, 4 s. ISBN 978-80-7041-827-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nesprávné používání Gaussova rozdělení v didaktické praxi
Název anglicky Uncorrected Using of Gauss Distribution in Didactics Practice
Autoři HALÚZKA, Miloš a Jiří ŠIBOR.
Vydání první. Hradec Králové, Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie, od s. 191-195, 4 s. 2009.
Nakladatel Gaudeamus (Univerzita Hradec Králové)
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-827-7
Klíčová slova česky Gaussovo rozdělení; hodnocení žáků; výzkum
Klíčová slova anglicky Gauss Distribution; Classification Rating; Research
Změnil Změnil: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D., učo 2697. Změněno: 22. 10. 2009 17:15.
Anotace
Gaussovo rozdělení je používáno při popisu rozložení hodnocení žáků, přestože je takovéto použití nesprávné a vedlo by k chybnému hodnocení. Cílem práce bylo verifikovat, že, jak se v odborné literatuře a různých metodických pokynech předpokládá, by studijní výsledky (známky) měly mít Gaussovo rozdělení. Byl proveden výzkum a na základě jeho vyhodnocení zjištěno, že hodnocení Gaussovu rozdělení neodpovídá. Klíčová slova: Gaussovo rozdělení, hodnocení žáků, výzkum.
Anotace anglicky
The Gauss distribution is applied to distribution of pupils classification rating. On the other hand its using is uncorrected and evaluation is mistaken. The goal of this work was verified: pupils classification rating corresponded with Gauss distribution as it supposed on a special literature and a methodical instructions. The research was provided and interpreted. Conclusion: The pupils classification is nonconforming with Gauss distribution.
VytisknoutZobrazeno: 9. 10. 2024 05:27