D 2009

Pětileté studium učitelství pro 1. stupeň ZŠ-zkušenosti a otazníky

HAVEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Pětileté studium učitelství pro 1. stupeň ZŠ-zkušenosti a otazníky

Název česky

Pětileté studium učitelství pro 1. stupeň ZŠ-zkušenosti a otazníky

Název anglicky

Five-years studies of primary teaching-experiences and question-marks

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Olomouc, Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky, od s. 83-90, 8 s. 2009

Nakladatel

PdF UP

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00036949

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7220-315-4

Klíčová slova česky

příprava učitele prvního stupně základní školy studijní program pedagogické znalosti

Klíčová slova anglicky

Studies of primary school teaching Syllabus Pedagogic knowledge

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 21. 3. 2011 11:19, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek přináší první ucelené poznatky z realizace pětileté pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU. K prodloužení studia o jeden rok došlo v roce 2002, takže letos ukončí studium už 3. ročník absolventů. Aktuální výzkumná sonda shrnuje zkušenosti a nastoluje otazníky.

Anglicky

The article deals the first pieces of knowledge from realization five-years studies of primary school teaching on Faculty of Education of Masaryk University. Actual research summarises the experiences and describe some question-marks.

Návaznosti

LC06046, projekt VaV
Název: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání