KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Kompetence studenta k projektové výuce a jejich sebeevaluace jako prostředek řízení kvality profesní přípravy. In Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky. první. Olomouc: Votobia Olomouc, 2009, s. 133-141. ISBN 978-80-7220-315-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kompetence studenta k projektové výuce a jejich sebeevaluace jako prostředek řízení kvality profesní přípravy
Název česky Kompetence studenta k projektové výuce a jejich sebeevaluace jako prostředek řízení kvality profesní přípravy
Název anglicky The student´s competencies for project teaching and their self-evaluation as means of the quality control at the professional praparation
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Olomouc, Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky, od s. 133-141, 9 s. 2009.
Nakladatel Votobia Olomouc
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037036
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7220-315-4
Klíčová slova česky projektová výuka; evaluace; sebeevaluace; kompetence studenta; profesní příprava
Klíčová slova anglicky project teaching; evaluation; self-evaluation; student competencies; professional preparation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 15. 8. 2013 21:22.
Anotace
Autorka popisuje cíle a strategii nového předmětu, v němž jsou studenti připravováni na realizaci projektů ve výuce. Studenti rozvíjejí a získávají nové kompetence, které reflektují. Dotazník kompetencí slouží jako autoevaluační nástroj pro zavedení opatření, kterým je zvyšována kvalita profesní přípravy. Ve výzkumném šetření je ověřena účinnost (reliabilita) tohoto nástroje.
Anotace anglicky
Author describes purposes and policy of the new subject where are students prepared on project teaching. Students develop and gain new competencies that reflect. The questionnaire of competencies is used as a tool for self-evaluation and as means introduction of arrangements to raise the quality of the professional preparation. There is effectivity of research tool in research project.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 09:59