2009
Family-school partnership in theory and practice of the Czech schools: conflict between ideal and reality
RABUŠICOVÁ, MiladaZákladní údaje
Originální název
Family-school partnership in theory and practice of the Czech schools: conflict between ideal and reality
Název česky
Partnerství školy a rodiny v teorii a praxi českých škol: konflikt mezi ideálem a realitou
Autoři
RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant)
Vydání
first. Abingdon, Canada, New York, USA, International Perspectives on Contexts, Communities and Evaluated Innovative Practices : Family-school-community partnerships, od s. 21-36, 16 s. Cotext of Learning, 2009
Nakladatel
Routledge
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Kanada
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/09:00029568
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
0-415-47949-5
Klíčová slova česky
rodina; škola; spolupráce; partnerství
Klíčová slova anglicky
family; school; cooperation; partnership
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 11. 2009 11:35, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
V originále
This chapter deals with parents and their position with respect to school, at the level of pre-primary, primary and lower secondary education in the Czech Republic. The discussion is based on a research project whose objective was to help find answers to a number of questions addressing the role of parents in school processes at contemporary Czech maternal and basic schools.
Česky
Tématem kapitoly jsou rodiče a jejich postavení ve vztahu ke škole na úrovni preprimárního, primárního a nižšího sekundárního stupně vzdělávání v České republice. Kapitola vychází z výsledků výzkumného projektu, jehož cílem bylo přispět k odpovědím na celou řadu otázek spjatých s rolí rodičů ve školních procesech na současných českých mateřských a základních školách.
Návaznosti
GA406/01/1077, projekt VaV |
|