C 2009

Family-school partnership in theory and practice of the Czech schools: conflict between ideal and reality

RABUŠICOVÁ, Milada

Základní údaje

Originální název

Family-school partnership in theory and practice of the Czech schools: conflict between ideal and reality

Název česky

Partnerství školy a rodiny v teorii a praxi českých škol: konflikt mezi ideálem a realitou

Autoři

RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant)

Vydání

first. Abingdon, Canada, New York, USA, International Perspectives on Contexts, Communities and Evaluated Innovative Practices : Family-school-community partnerships, od s. 21-36, 16 s. Cotext of Learning, 2009

Nakladatel

Routledge

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Kanada

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/09:00029568

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

0-415-47949-5

Klíčová slova česky

rodina; škola; spolupráce; partnerství

Klíčová slova anglicky

family; school; cooperation; partnership

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 11. 2009 11:35, prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.

Anotace

V originále

This chapter deals with parents and their position with respect to school, at the level of pre-primary, primary and lower secondary education in the Czech Republic. The discussion is based on a research project whose objective was to help find answers to a number of questions addressing the role of parents in school processes at contemporary Czech maternal and basic schools.

Česky

Tématem kapitoly jsou rodiče a jejich postavení ve vztahu ke škole na úrovni preprimárního, primárního a nižšího sekundárního stupně vzdělávání v České republice. Kapitola vychází z výsledků výzkumného projektu, jehož cílem bylo přispět k odpovědím na celou řadu otázek spjatých s rolí rodičů ve školních procesech na současných českých mateřských a základních školách.

Návaznosti

GA406/01/1077, projekt VaV
Název: Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postavení rodičů jako výchovných a sociálních partnerů školy