Was kann den Kindern mit Lernschwierigkeiten ihr Deutschlernen leichter machen
JANÍKOVÁ, Věra. Was kann den Kindern mit Lernschwierigkeiten ihr Deutschlernen leichter machen. In Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik II. Prešov: Prešovská univerzita, 2009, 11 s. ISBN 978-80-555-0002-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Was kann den Kindern mit Lernschwierigkeiten ihr Deutschlernen leichter machen |
Název česky | Co může pomoci žákům s poruchami učení při osvojování němčiny |
Název anglicky | How to Assist Pupils with Learning Difficulties in Learning German |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Prešov, Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik II, 11 s. 2009. |
Nakladatel | Prešovská univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/09:00037132 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-555-0002-7 |
Klíčová slova anglicky | learning difficulties; methodology of FLT; German as a foreign language. |
Změnil | Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 10. 11. 2009 13:59. |
Anotace |
---|
Der Fremdsprachenerwerb ist in der Regel für Kinder mit Lernschwierigkeiten eine große Herausforderung. Sie benötigen im Fremdsprachenunterricht eine besondere Unterstützung. Im Beitrag wird der Begriff Lernschwierigkeiten näher erklär und gleichzeitig werden einige methodisch-didaktische Empfehlungen für den Deutsch-als-Fremdsprache-Unterricht vorgestellt. |
Anotace česky |
---|
Osvojování cizího jazyka je zláště u žáků se specifickými poruchami učení spojeno s mnoha obtížemi, které lze pomocí nejrůznějších postupů eliminovat. Článek představuje výběr z těchto typických obtíží a nabízí několik metodicko-didaktických postupů pro usnadnění učení se němčině jako cizího jazyka pro danou cílouvouskupinu žáků. |
Anotace anglicky |
---|
Acquiring a foreign language is an enormous challenge for pupils with learning difficulties. Special attention is required in such circumstances. The paper aims at elucidating the notion of learning difficulty. It also gives a few methodical recommendations for classes of German as a foreign language. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 17:55