2009
Evaluation in non-native writer's academic discourse: Stance devices
DONTCHEVA-NAVRÁTILOVÁ, OlgaZákladní údaje
Originální název
Evaluation in non-native writer's academic discourse: Stance devices
Název česky
Evaluace v psaném akademickém diskurzu nerodilých mluvčích: prostředky pro vyjádření postoje
Autoři
DONTCHEVA-NAVRÁTILOVÁ, Olga (100 Bulharsko, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. brno, Research in English Language Teacher Education, od s. 33-42, 10 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00029602
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4967-3
Klíčová slova česky
evaluace-koherence-interakce-akademický diskurz-epistemický postoj
Klíčová slova anglicky
evaluation-coherence- interaction-academic discourse-epistemic stance
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 12. 2010 20:29, doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
V originále
This contribution examines the interplay of some epistemic stance devices in a corpus of theses written by Czech students of English language and literature as means for expressing evaluation. In addition, it seeks to examine differences in the expression of stance in theses written in the fields of methodology, linguistics and literature and cultural studies.
Česky
Příspěvek studuje vzájemnou provázanost epistemických prostředků pro vyjádření postoje v korpusu diplomových prací českých studentů anglického jazyka a literatury. Dále se příspěvek zabývá porovnáním prostředků pro vyjádření postojů použitých v pracích z oblasti metodologie, lingvistiky a literatury a kultury anglicky mluvících zemí.
Návaznosti
GA405/08/0866, projekt VaV |
|