2009
Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
FRIEDMANN, Zdeněk a Bohumíra LAZAROVÁZákladní údaje
Originální název
Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky
Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky
Emotions in the process of career choice: the comparison of case studies of pupils with special educational needs
Autoři
FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant) a Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 18 s. 2009
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037193
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky
profesní orientace; volba povolání; emoce; úsilí; hledání podpory
Klíčová slova anglicky
Career choice; career guidance; emotions; support seeking; effort
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 11. 2009 09:33, doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc.
V originále
Text obsahuje dílčí výstupy z výzkumu zaměřeného na sledování procesu profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při ukončování základní školy. Autoři prezentují metodologický postup při plánování kvalitativně pojatého výzkumu v designu případových studií a interpretují data zaměřená na faktor emoce. Působení a vliv emocí žáků i rodičů na proces profesní orientace pak porovnávají ve třech vybraných případových studiích.
Anglicky
The text includes partial outputs of the research focused on the process of the career choice of pupils with special educational needs. The authors present the steps of the qualitative methodology using design of the case studies and interpret the data related with the factor Emotion. They describe the impact of pupils and parents emotions on the process of career choice and compare three selected case studies.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|