FRIEDMANN, Zdeněk. K možnostem podpory orientace žáků k technickým oborům (z případových studií). In Moderní technologie ve výuce. Brno: PedF MU, 2009, 4 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K možnostem podpory orientace žáků k technickým oborům (z případových studií)
Název anglicky Towards the possibilities of support pupils´ orientation to technical fields (the case studies)
Autoři FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Moderní technologie ve výuce, 4 s. 2009.
Nakladatel PedF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037201
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5092-1
Klíčová slova česky Volba profese; kariérové poradenství; školní poradenství
Klíčová slova anglicky Career choice; vocational guidance; school counselling
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc., učo 733. Změněno: 7. 1. 2010 11:37.
Anotace
Příspěvek přináší dílčí výsledky z rozsáhlého (7 letého) výzkumného projektu realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, který je zaměřen na problematiku vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavním cílem prezentované části výzkumu je poznat okolnosti a specifika profesní volby u dětí se speciální vzdělávací potřebou a možnosti podpory zaměření k technickým oborům. Autoři volili kombinace kvantitativních a kvalitativních přístupů; v příspěvku nabízejí dílčí výstupy z realizovaných tří případových studií vybraných dětí základních škol.
Anotace anglicky
The paper presents preliminary results of an extensive (7-year long) research project conducted at the Faculty of Education Masaryk University in Brno focused on education of children with special educational needs. The primary aim of the presented part of the research is to identify the circumstances and specificity of career choice in children with special educational needs and the possibilities of support pupils orientation to technical fields. The authors chose combinations of quantitative and qualitative approaches; in the paper they present particular outcomes of three case studies of selected primary school children.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 12. 9. 2024 14:45