2009
The CPV video study of English: Analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes
NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVARZákladní údaje
Originální název
The CPV video study of English: Analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes
Název česky
CPV videostudie anglického jazyka: analyzování procesů vyučování a učení na druhém stupni základních škol v České republice
Autoři
NAJVAROVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant) a Petr NAJVAR (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Research in English Language Teacher Education, od s. 177-189, 13 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037277
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4967-3
Klíčová slova česky
videostudie; ESL; analýza vyučování a učení; jazykové vyučování
Klíčová slova anglicky
Video Study; ESL; analyzing teaching and learning; language instruction
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 23. 11. 2009 13:22, Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
V originále
The paper introduces the project CPV Video Study of English, the aim of which is to document and analyse the processes of teaching and learning as they take place in everyday English classrooms in the Czech Republic. A randomised sample of English lessons taught at Czech lower-secondary schools was collected in 2007. Analyses carried out within the project focus on various aspects of teaching, such as modes of classroom organisation, using didactic tools and media and opportunities to talk. This paper also presents selected preliminary results of these analyses.
Česky
Příspěvek představuje projekt CPV videostudie anglického jazyka, jehož cílem je dokumentovat a analyzovat procesy vyučování a učení, tak jak probíhají v každodenní výuce angličtiny v České republice. Vyučovací hodiny byly pořízeny na druhém stupni základní školy v roce 2007 náhodným výběrem. Analýzy jsou zaměřeny na jednotlivé aspecty vyučovacího precesu, např. organizační formy výuky, didaktické prostředky a médie, příležitosti k mluvení. Příspěvek rovněž představuje předběžné výsledky těchto analýz.
Návaznosti
LC06046, projekt VaV |
|