JANÍKOVÁ, Věra. Differenzierung im Fremdsprachenunterricht: Kinder mit LRS. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Differenzierung im Fremdsprachenunterricht: Kinder mit LRS
Název česky Princip diferenciace v cizojazyčné výuce: žáci se specifickými poruchami učení
Název anglicky The principle of differentiation in foreign language teaching: pupils with specific learning difficulties
Autoři JANÍKOVÁ, Věra.
Vydání 2009.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky teaching German as a foreign language; learning difficulties; differentiation
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 10. 1. 2010 11:31.
Anotace
Der Vortrag befasste sich mit dem DaF-Unterricht bei Schülern mit besonderen Lernschwierigkeiten, wobei der Schwerpunkt auf die Prinzipien eines differenzierten und schülerorientierten Unterrichtsgeschehens gelegt wurde.
Anotace česky
Přednáška byla zaměřena na výuku němčiny jako cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení z hlediska uplatňování principů diferencované a na žáka zaměřené výuky.
Anotace anglicky
The lecture was aimed at teaching German as a foreign language to pupils with specific learning difficulties for the application of the principles of the differentiation and student-orientation in the foreign language teaching.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 21:56