C 2009

Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami

VÍTKOVÁ, Marie

Basic information

Original name

Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami

Name in Czech

Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami

Name (in English)

Using the concept of basal stimulation in the education of pupils with severe disabilities and multiple disabilities parallel

Authors

VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vydání. Praha, Hájková, V. (ed.) a kol. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením, p. 77-87, 11 pp. Odborná ediční řada Somatopedické spol., o. s. 2009

Publisher

Somatopedická společnost, o. s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/09:00037297

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-904464-0-3

Keywords (in Czech)

koncept bazální stimulace vzdělávání žák s těžkým postižením souběžné postižení více vadami

Keywords in English

concept of basal stimulation of education student with severe concomitant disabilities multiple disabilities

Tags

Reviewed
Změněno: 25/11/2009 14:47, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Abstract

V originále

Příspěvek představuje podmínky vzdělávání žáků s těžkým postižením, které vyžaduje odlišné metody práce i speciálně upravené podmínky. S úspěchem se u těchto žáků využívají různé terapeutické metody, z nichž významné místo zaujímá koncept bazální stimulace. V příspěvku je také představeno výzkumné šetření v Základní škole speciální Blansko, kde je úspěšně koncept bazální stimulace využíván.

In English

The paper introduces conditions of education of pupils with severe disabilities, who require different methods of work and specially adapted conditions. The success of these students use a variety of therapeutic methods, which occupies an important place the concept of basal stimulation. The paper is also presented research investigations in primary school is Blansko, which successfully used the concept of basal stimulation.