Detailed Information on Publication Record
2009
Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
VÍTKOVÁ, MarieBasic information
Original name
Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Name in Czech
Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Name (in English)
Using the concept of basal stimulation in the education of pupils with severe disabilities and multiple disabilities parallel
Authors
VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
1. vydání. Praha, Hájková, V. (ed.) a kol. Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením, p. 77-87, 11 pp. Odborná ediční řada Somatopedické spol., o. s. 2009
Publisher
Somatopedická společnost, o. s.
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/09:00037297
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-904464-0-3
Keywords (in Czech)
koncept bazální stimulace vzdělávání žák s těžkým postižením souběžné postižení více vadami
Keywords in English
concept of basal stimulation of education student with severe concomitant disabilities multiple disabilities
Tags
Reviewed
Změněno: 25/11/2009 14:47, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Příspěvek představuje podmínky vzdělávání žáků s těžkým postižením, které vyžaduje odlišné metody práce i speciálně upravené podmínky. S úspěchem se u těchto žáků využívají různé terapeutické metody, z nichž významné místo zaujímá koncept bazální stimulace. V příspěvku je také představeno výzkumné šetření v Základní škole speciální Blansko, kde je úspěšně koncept bazální stimulace využíván.
In English
The paper introduces conditions of education of pupils with severe disabilities, who require different methods of work and specially adapted conditions. The success of these students use a variety of therapeutic methods, which occupies an important place the concept of basal stimulation. The paper is also presented research investigations in primary school is Blansko, which successfully used the concept of basal stimulation.