C 2009

Metody a techniky DV pro podporu inkluze

PAVLOVSKÁ, MARIE a Jan ŠIRŮČEK

Základní údaje

Originální název

Metody a techniky DV pro podporu inkluze

Název česky

Metody a techniky DV pro podporu inkluze

Název anglicky

METHOD AND TECHNICUES of DRAMA EDUCATION sUPPORTING INCLUSION

Autoři

PAVLOVSKÁ, MARIE (203 Česká republika, garant) a Jan ŠIRŮČEK (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 11 s. Pd-38/09-02/58, 2009

Nakladatel

PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037304

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5033-4

Klíčová slova anglicky

competences; intervention; prevention; inclusion; specific needs; drama education; reflection
Změněno: 18. 1. 2010 10:43, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

V originále

V našem příspěvku chceme představit výsledek longitudinálního výzkumu, který probíhal v letech 2006-2008 a sledoval vliv prvků DV na rozvoj kompetencí žáků ZŠ,, především v oblasti sociální a osobnostní, přičemž se kladl zvláštní důraz na proces inkluze žáků se specifickými vzdělávacími potřebami

Anglicky

In our contribution we would like to introdukce the reset of a longitudinal research, which took place between 2006 and 2008 and was monitoring the influence of the element sof drama in education upon the development of primary pupils competences (as well as thein relationships in the classroom), especially in the social and personality sphere, and which emphasised the proces sof including pupils with specific educational needs.

Návaznosti

MSM0021622406, záměr
Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání