2009
Metody a techniky DV pro podporu inkluze
PAVLOVSKÁ, MARIE a Jan ŠIRŮČEKZákladní údaje
Originální název
Metody a techniky DV pro podporu inkluze
Název česky
Metody a techniky DV pro podporu inkluze
Název anglicky
METHOD AND TECHNICUES of DRAMA EDUCATION sUPPORTING INCLUSION
Autoři
PAVLOVSKÁ, MARIE (203 Česká republika, garant) a Jan ŠIRŮČEK (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním, 11 s. Pd-38/09-02/58, 2009
Nakladatel
PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037304
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5033-4
Klíčová slova anglicky
competences; intervention; prevention; inclusion; specific needs; drama education; reflection
Změněno: 18. 1. 2010 10:43, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.
V originále
V našem příspěvku chceme představit výsledek longitudinálního výzkumu, který probíhal v letech 2006-2008 a sledoval vliv prvků DV na rozvoj kompetencí žáků ZŠ,, především v oblasti sociální a osobnostní, přičemž se kladl zvláštní důraz na proces inkluze žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Anglicky
In our contribution we would like to introdukce the reset of a longitudinal research, which took place between 2006 and 2008 and was monitoring the influence of the element sof drama in education upon the development of primary pupils competences (as well as thein relationships in the classroom), especially in the social and personality sphere, and which emphasised the proces sof including pupils with specific educational needs.
Návaznosti
MSM0021622406, záměr |
| ||
MSM0021622443, záměr |
|