a 2009

Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření

PROCHÁZKOVÁ, Lenka a Marie HAVELKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření

Název česky

Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření

Název anglicky

Intellectually gifted student in reflection on the research investigation

Vydání

Nadaní žáci výzva pro učitele. 2009

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5023-5

Klíčová slova anglicky

intellectually gifted student; research nvestigation
Změněno: 24. 1. 2010 17:23, PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek popisuje život rozumově nadaného žáka ve školním i mimoškolním prostředí pomocí nestrukturovaného pozorování.

Anglicky

The contribution describes the life of a gifted pupil at school and outside the school using unstructured observation.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání