Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření
PROCHÁZKOVÁ, Lenka a Marie HAVELKOVÁ. Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření. In Nadaní žáci výzva pro učitele. 2009. ISBN 978-80-210-5023-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření |
Název česky | Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření |
Název anglicky | Intellectually gifted student in reflection on the research investigation |
Autoři | PROCHÁZKOVÁ, Lenka a Marie HAVELKOVÁ. |
Vydání | Nadaní žáci výzva pro učitele. 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-5023-5 |
Klíčová slova anglicky | intellectually gifted student; research nvestigation |
Změnil | Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 24. 1. 2010 17:23. |
Anotace |
---|
Příspěvek popisuje život rozumově nadaného žáka ve školním i mimoškolním prostředí pomocí nestrukturovaného pozorování. |
Anotace anglicky |
---|
The contribution describes the life of a gifted pupil at school and outside the school using unstructured observation. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 2. 10. 2024 04:10