B 2009

Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.

OPATŘILOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.

Název česky

Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.

Název anglicky

Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education.

Autoři

OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

První. Brno, 322 s. Pol-36/09-02/58, 2009

Nakladatel

MSD, sr.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037333

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5030-3

Klíčová slova česky

Integrace; inkluze; vzdělávání; žák s tělesným postižením; diagnostika; vzdělávací potřeby; pedagogická intervence

Klíčová slova anglicky

Integration; inclusioin; uducation; pupil with physical disabilities; diagnostics; educational needs; educational intervention

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2011 10:32, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Anotace

V originále

Monografie s názvem Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání prezentuje integrativní vzdělávání v podmínkách České republiky. Analyzuje společné vzdělávání žáků s tělesným postižením s intaktní populací v mateřských a základních školách z pohledu učitelů i samotných žáků.

Anglicky

The work Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education focuses on integrative education in the Czech Republic. It analyses the education of students with physical disabilities together with mainstream students within nursery and primary education from the point of view of teachers as well as students themselves.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání