2009
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
OPATŘILOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
Název česky
Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
Název anglicky
Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education.
Autoři
OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
První. Brno, 322 s. Pol-36/09-02/58, 2009
Nakladatel
MSD, sr.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037333
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5030-3
Klíčová slova česky
Integrace; inkluze; vzdělávání; žák s tělesným postižením; diagnostika; vzdělávací potřeby; pedagogická intervence
Klíčová slova anglicky
Integration; inclusioin; uducation; pupil with physical disabilities; diagnostics; educational needs; educational intervention
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 3. 2011 10:32, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
V originále
Monografie s názvem Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání prezentuje integrativní vzdělávání v podmínkách České republiky. Analyzuje společné vzdělávání žáků s tělesným postižením s intaktní populací v mateřských a základních školách z pohledu učitelů i samotných žáků.
Anglicky
The work Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education focuses on integrative education in the Czech Republic. It analyses the education of students with physical disabilities together with mainstream students within nursery and primary education from the point of view of teachers as well as students themselves.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|