OPATŘILOVÁ, Dagmar. Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání. První. Brno: MSD, sr.o., 2009, 322 s. Pol-36/09-02/58. ISBN 978-80-210-5030-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
Název česky Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání.
Název anglicky Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education.
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání První. Brno, 322 s. Pol-36/09-02/58, 2009.
Nakladatel MSD, sr.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037333
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5030-3
Klíčová slova česky Integrace; inkluze; vzdělávání; žák s tělesným postižením; diagnostika; vzdělávací potřeby; pedagogická intervence
Klíčová slova anglicky Integration; inclusioin; uducation; pupil with physical disabilities; diagnostics; educational needs; educational intervention
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 31. 3. 2011 10:32.
Anotace
Monografie s názvem Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice u jedinců s tělesným postižením v předškolním a základním vzdělávání prezentuje integrativní vzdělávání v podmínkách České republiky. Analyzuje společné vzdělávání žáků s tělesným postižením s intaktní populací v mateřských a základních školách z pohledu učitelů i samotných žáků.
Anotace anglicky
The work Analysis of Current Situation of Inclusive Education in the Czech Republic in Students with Physical Disabilities in Nursery and Primary Education focuses on integrative education in the Czech Republic. It analyses the education of students with physical disabilities together with mainstream students within nursery and primary education from the point of view of teachers as well as students themselves.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 07:33