2009
STRATEGIC MANAGEMENT OF UNIVERSITY SPORTS CLUB OF MUAF IN BRNO
KUDOVA, DagmarZákladní údaje
Originální název
STRATEGIC MANAGEMENT OF UNIVERSITY SPORTS CLUB OF MUAF IN BRNO
Název česky
sTRATEGICKÉ ŘÍZENÍ vYSOKOŠKOLSKÉHO SPORTOVNÍHO KLUBU mzlu V bRNĚ, O.S.
Autoři
KUDOVA, Dagmar (203 Česká republika, garant)
Vydání
ACTA universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis.. Brno, 2009, 1211-8516
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
Sport a aktivity volného času
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/09:00037389
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
Klíčová slova česky
Strategické řízen Balanced Scorecard sportovní management vysokoškolské sportovní kluby
Klíčová slova anglicky
strategic management Balanced Scorecard sports management university sports clubs
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 12. 2009 14:17, Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.
V originále
Paper deals with questions of management of university sports clubs in the Czech Republic. We may summarize the strategic management of University sports clubs into several points in which the club management should clearly answer the following key questions: the function of the club (the purpose of its existence), unequivocally defined strategy of the organisation, who are the clients of the club, what are the financial sources, what processes and steps lead towards accomplishment of the mission, what are the provided values and last but not least, is there any possible professional development of trainers and representatives. Paper also includes a practical application of the BSC model on management of University Sports Club of MUAF in Brno.
Česky
Příspěvek se zabývá problematikou managementu vysokoškolských sportovních klubů v ČR. Strategické řízení VSK/VŠTJ je možno shrnout do kroků, ve kterých by vedení klubu mělo jasně odpovědět na uvedené klíčové otázky a to: jaké je poslání klubu (účel existence), jasně formulovanou strategii organizace, kdo jsou zákazníci, jaké jsou zdroje financování, jaké procesy, činnosti vedou k naplnění poslání a jaké jsou poskytované hodnoty a jaký je možný odborný růst trenérů a funkcionářů. Součástí příspěvku je praktická aplikace BSG na řízení VSK MZLU v Brně, o. s.