J 2009

STRATEGIC MANAGEMENT OF UNIVERSITY SPORTS CLUB OF MUAF IN BRNO

KUDOVA, Dagmar

Základní údaje

Originální název

STRATEGIC MANAGEMENT OF UNIVERSITY SPORTS CLUB OF MUAF IN BRNO

Název česky

sTRATEGICKÉ ŘÍZENÍ vYSOKOŠKOLSKÉHO SPORTOVNÍHO KLUBU mzlu V bRNĚ, O.S.

Autoři

KUDOVA, Dagmar (203 Česká republika, garant)

Vydání

ACTA universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis.. Brno, 2009, 1211-8516

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14510/09:00037389

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

Klíčová slova česky

Strategické řízen Balanced Scorecard sportovní management vysokoškolské sportovní kluby

Klíčová slova anglicky

strategic management Balanced Scorecard sports management university sports clubs

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 12. 2009 14:17, Ing. Dagmar Kudová, Ph.D.

Anotace

V originále

Paper deals with questions of management of university sports clubs in the Czech Republic. We may summarize the strategic management of University sports clubs into several points in which the club management should clearly answer the following key questions: the function of the club (the purpose of its existence), unequivocally defined strategy of the organisation, who are the clients of the club, what are the financial sources, what processes and steps lead towards accomplishment of the mission, what are the provided values and last but not least, is there any possible professional development of trainers and representatives. Paper also includes a practical application of the BSC model on management of University Sports Club of MUAF in Brno.

Česky

Příspěvek se zabývá problematikou managementu vysokoškolských sportovních klubů v ČR. Strategické řízení VSK/VŠTJ je možno shrnout do kroků, ve kterých by vedení klubu mělo jasně odpovědět na uvedené klíčové otázky a to: jaké je poslání klubu (účel existence), jasně formulovanou strategii organizace, kdo jsou zákazníci, jaké jsou zdroje financování, jaké procesy, činnosti vedou k naplnění poslání a jaké jsou poskytované hodnoty a jaký je možný odborný růst trenérů a funkcionářů. Součástí příspěvku je praktická aplikace BSG na řízení VSK MZLU v Brně, o. s.