STŘELEC, Stanislav and Jana KRÁTKÁ. Faktory ovlivňující náročnost práce třídního učitele na základní a střední škole (Factors of constigness of form teacher's activities at primary and secondary schools). In Danek, J.- Sirotová, M. a kol. Učiteľské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009, p. 248-269, 12 pp. ISBN 978-80-8105-106-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Faktory ovlivňující náročnost práce třídního učitele na základní a střední škole
Name in Czech Faktory ovlivňující náročnost práce třídního učitele na základní a střední škole
Name (in English) Factors of constigness of form teacher's activities at primary and secondary schools
Authors STŘELEC, Stanislav (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jana KRÁTKÁ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Trnava, Danek, J.- Sirotová, M. a kol. Učiteľské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti, p. 248-269, 12 pp. 2009.
Publisher Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/09:00037456
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-8105-106-7
Keywords (in Czech) třídní učitel; činnosti třídního učitele
Keywords in English form teacher; activities of form teacher
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Changed: 15/1/2011 14:58.
Abstract
Příspěvek související s tématem výzkumného záměru MSM022162421 Škola a zdraví 21 navazuje na předchozí výzkumy a vychází z výsledků dotazníkového šetření zaměřeného na činnosti třídního učitele a to, jak třídní učitelé reflektují podmínky pro jejich práci.
Abstract (in English)
The paper with strong correlations to topics covered by research intent MSM022162421 School and Health for 21st Century follows previously published research efforts and assesses the results based on a questionnaire that was focused on form teacher opinions reflecting their own profession's conditions at elementary and secondary schools.
Links
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century
PrintDisplayed: 28/5/2024 03:27