PITNEROVÁ, Pavla. Připravenost budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků. In "Metodologické otázky kvalifikačních prací studentů speciální pedagogiky" Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Připravenost budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků
Autoři PITNEROVÁ, Pavla.
Vydání "Metodologické otázky kvalifikačních prací studentů speciální pedagogiky" Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky integrace; vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; sluchové postižení; kvantitativní výzkum; dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky integration; the education of pupils with special educational needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire survey
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 9. 12. 2009 22:43.
Anotace
Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, zda jsou studenti prezenčního studia učitelských oborů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity připraveni na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných typů škol, s přihlédnutím na specifika sluchového postižení. Výzkumu se zúčastnilo 269 respondentů – studentů učitelských oborů (s výjimkou Speciální pedagogiky), kteří si zapsali předmět Seminář ke speciální pedagogice 1 v letním semestru 2008. Empirická část práce byla vedena formou kvantitativního výzkumu za použití techniky dotazníku. Anonymní dotazníkové šetření proběhlo písemnou formou. Výsledky dotazníkového šetření byly zpracovány metodou univariační a bivariační analýzy. Jednotlivé položky byly podrobeny analýze a graficky znázorněny.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:20