2009
Možnosti prevence poruch příjmu potravy v rámci výuky oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakulte v Brně v reflexi výzkumného šetření
PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ a Petr KACHLÍKZákladní údaje
Originální název
Možnosti prevence poruch příjmu potravy v rámci výuky oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakulte v Brně v reflexi výzkumného šetření
Název česky
Možnosti prevence poruch příjmu potravy v rámci výuky oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakulte v Brně v reflexi výzkumného šetření
Název anglicky
Possibilities of prevention of eating disorders in the field of teaching Health Education at the Pedagogical Faculty in Brno in the reflection of the research investigation
Autoři
PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika) a Petr KACHLÍK (203 Česká republika)
Vydání
Masarykova univerzita. Brno, KACHLÍK, P., MUŽÍK, V. (Eds.). Program Zdraví 21 a výchova ke zdraví 2009. Sborník z konference KALOKAGATHIE Fórum výchovy ke zdraví XII. od s. 857-877, 21 s. 2009
Nakladatel
MSD, spol. s. r. o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037514
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-4996-3
Klíčová slova česky
Poruchy příjmu potravy; výzkumné šetření; dotazník; žáci
Klíčová slova anglicky
Eating disorders; research investigation; questionnaire; pupils
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 16. 12. 2009 11:28, doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
V originále
Příspěvek informuje o dílčích výsledcích, jež byly získány pomocí anonymního dotazníkového šetření, kterým byli osloveni žáci brněnských základních škol. Studie mapovala vědomosti, znalosti, postoje a informační potřeby žáků i učitelů o problematice PPP. Z výsledků vyplynula nutnost zvýšit o těchto excesech informovanost, a to nejen u žáků, ale i u učitelů. Rezultáty z dotazníku budou využity při transformaci sylabu předmětů katedry v pregraduální výuce učitelů a zejména při přípravě sylabů předmětů pro kombinovanou formu studia.
Anglicky
The contribution of information on partial results, which were obtained using an anonymous questionnaire survey, students who were approached elementary schools in Brno. The study charted the knowledge, skills, attitudes and information needs of students and teachers on the issue of eating disorders. The results revealed the need to increase awareness about these excesses, not just the pupils but also teachers. Resultat from the questionnaire will be used in transforming the Department of syllabus of courses in undergraduate education teachers, and especially in preparing syllab of courses combined form of study.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr |
|