PROCHÁZKOVÁ, Lenka a Marie HAVELKOVÁ. Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření. In Nadaní žáci - výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 156-161, 5 s. ISBN 978-80-210-5039-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření
Název česky Rozumově nadaný žák v reflexi výzkumného šetření
Název anglicky Intellectually gifted student in reflection on the research investigation
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant) a Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Nadaní žáci - výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře. od s. 156-161, 5 s. 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037516
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5039-6
Klíčová slova anglicky intellectually gifted student; research nvestigation
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 24. 1. 2010 17:26.
Anotace
Příspěvek je výzkumnou sondou do života rozumově nadaného žáka ve školním i mimoškolním prostředí pomocí nestrukturovaného pozorování.
Anotace anglicky
The contribution is a research probe into the life the life of a gifted pupil at school and outside the school using unstructured observation.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 08:27