PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Lenka GAJZLEROVÁ. Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 85-103, 18 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{859794, author = {Přinosilová, Dagmar and Gajzlerová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.}, edition = {1.}, keywords = {Motor skills fine motor skills initial writing impaired communication abilities speech development dyslalia gravis stammering (stuttering) hinder speech development developmental dysphasia suspected developmental dysphasia}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5032-7}, pages = {85-103}, publisher = {MU}, title = {Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky.}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 859794 AU - Přinosilová, Dagmar - Gajzlerová, Lenka PY - 2009 TI - Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky. VL - Speciální pedagogika PB - MU CY - Brno SN - 9788021050327 KW - Motor skills fine motor skills initial writing impaired communication abilities speech development dyslalia gravis stammering (stuttering) hinder speech development developmental dysphasia suspected developmental dysphasia N2 - Problematice rozvoje grafomotoriky u dětí v předškolním věku je v současné době věnována pozornost řady autorů. Rozvoj motorických a hlavně pak grafomotorických schopností je u dítěte předškolního věku důležitou součástí celkového psychomotorického vývoje. Dosažení určité odpovídající úrovně je jednou z řady diagnostických kritérií pro zařazení dítěte do povinné školní docházky. My jsme svou pozornost zaměřily zvláště na rozdíly ve vývoji u dětí s narušenou komunikační schopností a u dětí intaktních s využitím vlastního stimulačního programu. ER -
PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Lenka GAJZLEROVÁ. Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.}. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s.~85-103, 18 s. Speciální pedagogika. ISBN~978-80-210-5032-7.
|