2009
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
HAVEL, Jiří a Jana KRATOCHVÍLOVÁZákladní údaje
Originální název
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Název česky
Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
Název anglicky
Self-evaluation of Inclusive Environment at Primary School
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 127-135, 9 s. Speciální pedagogika, 2009
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037607
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5032-7
Klíčová slova česky
autoevaluace indikátory argumety inkluzivní/integrativní prostředí škola pro všechny
Klíčová slova anglicky
self-evaluation criteria of quality arguments inclusion/integration environment school for all
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2011 11:24, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší další údaje z výzkumu, ve kterém jsme na vybraných školách uplatnili jako výzkumný nástroj dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Předmětem analýzy byla opět autoevaluace školy zaměřená tentokrát na reálné podmínky kvality inkluzivního prostředí.
Anglicky
The article presents next data from research, in which we applied an experimental tool the questionnaire Frame for Self-evaluation of Educational Conditions at schools. The subject of our analyses was self-evaluation of school focused on real conditions of quality of inclusive environment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|