C 2009

Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole

HAVEL, Jiří a Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole

Název česky

Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole

Název anglicky

Self-evaluation of Inclusive Environment at Primary School

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 127-135, 9 s. Speciální pedagogika, 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037607

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5032-7

Klíčová slova česky

autoevaluace indikátory argumety inkluzivní/integrativní prostředí škola pro všechny

Klíčová slova anglicky

self-evaluation criteria of quality arguments inclusion/integration environment school for all

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2011 11:24, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek přináší další údaje z výzkumu, ve kterém jsme na vybraných školách uplatnili jako výzkumný nástroj dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Předmětem analýzy byla opět autoevaluace školy zaměřená tentokrát na reálné podmínky kvality inkluzivního prostředí.

Anglicky

The article presents next data from research, in which we applied an experimental tool the questionnaire Frame for Self-evaluation of Educational Conditions at schools. The subject of our analyses was self-evaluation of school focused on real conditions of quality of inclusive environment.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání