MELICHÁRKOVÁ, Kateřina a Rudolf KOHOUTEK. Mental representation of psychic hygiene in basic school as seen by teachers students. In Contemporary Discourse on School and Health Investigation. první. BRNO: Masarykova univerzita Brno, 2008, s. 75-86. School and Health 21, 3 / 2008. ISBN 978-80-7392-041-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mental representation of psychic hygiene in basic school as seen by teachers students
Název česky Mentální reprezentace duševní hygieny na základní škole očima studentů učitelství
Autoři MELICHÁRKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Rudolf KOHOUTEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. BRNO, Contemporary Discourse on School and Health Investigation, od s. 75-86, 12 s. School and Health 21, 3 / 2008, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00037688
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-041-8
Klíčová slova česky duševní hygiena; duševní zdraví; psychologie zdraví
Klíčová slova anglicky psychic hygiene; mental health; psychology of health
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 3. 4. 2013 17:31.
Anotace
If a child should learn, at school, to discover world, to develop healthily and to grow, it is very important to provided with necessary conditions there to. Amog these conditions rank, among others, also the care of psychic health, which is secured by the psychic hygiene. In our entry we have focussed our attention to tracing to what extent its rules have been applied and respected in schools. The research investigation, the results of which have been presented here, has been based on the mental representation of the feature as seenn by teacher students.
Anotace česky
Má-li se dítě ve škole učit objevovat svět, zdravě se vyvíjet a růst, je velmi důležité, aby k tomu byly poskytnuty nezbytné podmínky. Mezi tyto podmínky patří mimo jiné i péče o duševní zdraví, které zajišťuje duševní hygiena. Na zjištění, nakolik jsou pravidla ve škole uplatňována a respektována, se zaměřujeme v našem příspěvku. Výzkumné šetření, jehož výsledky jsou zde prezentovány, je postaveno na mentální reprezentaci jevu z pohledu studentů učitelství.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 02:15