FIALOVÁ, Ilona. Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 353-364. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním
Název česky Analýza a komparace faktorů determinujících profesní orientaci žáků s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním
Název anglicky Analysis and Comparison of Factors Determining Profesisonal Orientation of Pupils with Physical Impairments and Health Disadvantage
Autoři FIALOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. et al. - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. od s. 353-364, 12 s. Speciální pedagogika, 2009.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037737
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5032-7
Klíčová slova česky žák se speciálními vzdělávacími potřebami tělesné postižení zdravotní znevýhodnění epilepsie dítě předškolního věku školní věk adolescence maturita předprofesní a profesní příprava integrativní a inkluzivní vzdělávání
Klíčová slova anglicky pupil with special educational needs disability health disadvantage epilepsy preschool child school age adolescence graduation factors influencing successful school to work transition and pre vocational training integrative inclusive education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D., učo 1640. Změněno: 16. 1. 2010 18:39.
Anotace
V článku je představen výzkum, který byl realizován ve školním roce 2007-2008 na vybraných středních školách ve sledovaném regionu. Jsou zde vyhodnoceny stanovené hypotézy, prezentovány výsledky, formulovány závěry šetření a doporučení pro speciálněpedagogickou praxi.
Anotace anglicky
The paper focuses on research in the academic year 2007-2008 at selected secondary schools in the region. Hypotheses, results, conclusion and recommendations for special educational practice are presented.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 08:47