Vytváření inkluzivního prostředí na prvním stupni základní školy a příprava budoucích učitelů 1. ...
HAVEL, Jiří. Vytváření inkluzivního prostředí na prvním stupni základní školy a příprava budoucích učitelů 1. stupně ZŠ. In Príprava učiteľov v procese školských reforiem. 2009. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vytváření inkluzivního prostředí na prvním stupni základní školy a příprava budoucích učitelů 1. stupně ZŠ |
Název česky | Vytváření inkluzivního prostředí na prvním stupni základní školy a příprava budoucích učitelů 1. stupně ZŠ |
Název anglicky | Creating inclusive environment on primary schools and preparation of future teachers of primary school |
Autoři | HAVEL, Jiří. |
Vydání | Príprava učiteľov v procese školských reforiem, 2009. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | inkluze škola pro všechny školní vzdělávací program sebehodnocení podmínek inkluzivního vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | inclusion school for all school training programme self-assessment of the conditions of inclusive education |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 4. 1. 2010 14:03. |
Anotace |
---|
V prezentaci byly nastíněny cíle a strategie řešení dílčího úkolu v rámci výzkumného záměru PdF MU MSM 0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a také s prvotními výsledky našich šetření zaměřujících se zejména na obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů a na sebehodnocení podmínek inkluze spolupracujících škol. Ve druhé části se zamýšlíme nad nutnými inovacemi v pregraduální přípravě učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v přímé návaznosti na výsledky výzkumu. |
Anotace anglicky |
---|
In presentation were to be foreshadowed the aims and strategies of solving partial goal of the framework research project of the Faculty of Education of Masaryk University Special needs of the pupils in the context of general training programme for primary education as well as with preliminary results of our inquiry aiming especially on contextual analysis of school training programmes and on their self-assessment of the conditions of inclusion in the cooperative schools. In the second part we think about necessary innovations in pregraduate preparation of the teachers of primary school on the Faculty of Education MU in connection with research results. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 15:42