2009
Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.
Název česky
Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.
Název anglicky
Analysis of Educational Conditiones in Preparatory Classes
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, NĚMĚC, J., VOJTOVÁ, V. et al. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. od s. 193-209, 16 s. Speciální pedagogika, 2009
Nakladatel
MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00051247
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5033-4
Klíčová slova česky
přípravná třída základní školy dítě předškolního věku multikulturní výchova romská národnostní menšina edukace žák se sociálním znevýhodněním školský zákon vzdělávací program
Klíčová slova anglicky
preparatory class at primary school 'pre-school age child multicultural education Romany minority education pupil with social disadvantage school law educational programme
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2012 08:03, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného ve školním roce 2007/2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření byla komplexní analýza teoretických a empirických zdrojů týkajících se problematiky multikulturní edukace jedinců z odlišného etnického prostředí s důrazem na možnosti edukace v přípravné třídě
Anglicky
This chapter presents the research results from the years 2007/2008 realized in preparatory classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was the complex analysis of theoretical and empirical sources concerning multicultural education of individuals from different ethnical environment with emphasis on possibilities of education in a preparatory class
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|