C 2009

Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.

Název česky

Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.

Název anglicky

Analysis of Educational Conditiones in Preparatory Classes

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, NĚMĚC, J., VOJTOVÁ, V. et al. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. od s. 193-209, 16 s. Speciální pedagogika, 2009

Nakladatel

MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00051247

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5033-4

Klíčová slova česky

přípravná třída základní školy dítě předškolního věku multikulturní výchova romská národnostní menšina edukace žák se sociálním znevýhodněním školský zákon vzdělávací program

Klíčová slova anglicky

preparatory class at primary school 'pre-school age child multicultural education Romany minority education pupil with social disadvantage school law educational programme

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 4. 4. 2012 08:03, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného ve školním roce 2007/2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření byla komplexní analýza teoretických a empirických zdrojů týkajících se problematiky multikulturní edukace jedinců z odlišného etnického prostředí s důrazem na možnosti edukace v přípravné třídě

Anglicky

This chapter presents the research results from the years 2007/2008 realized in preparatory classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was the complex analysis of theoretical and empirical sources concerning multicultural education of individuals from different ethnical environment with emphasis on possibilities of education in a preparatory class

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání