2009
Romové ve speciálním vzdělávání
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Romové ve speciálním vzdělávání
Název česky
Romové ve speciálním vzdělávání
Název anglicky
Roma with Special Needs in Education
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant)
Vydání
Vyžsza Szkola Administraci. Bielsko-Biala, Stankowski, A., Tisovičová, A. (eds.). Specjalne potrzeby edukacyjne, Tom I. Wybrane aspekty funkcjonowania osób z niepelnosprawnošcia (ksztalcenie programy perspektywy), od s. 63-73, 11 s. 2009
Nakladatel
Vyžsza Szkola Administraci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037808
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-83-60430-13-2
Klíčová slova česky
multikulturní výchova romská národnostní menšina edukace, žák se sociálním znevýhodněním
Klíčová slova anglicky
multicultural education Romany minorit education pupil with social disadvantage
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 1. 2010 08:11, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje výsledky výzkumu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání(MSM0021622443).Cílem článku je prohloubení znalostí z problematiky edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Je zaměřen na zjištění sociálních vztahů, postojů žáků romského etnika na prvním stupni základní školy ve městě Brně.
Anglicky
Paper presents research Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education(MSM0021622443).The aim of this article deals is education of pupils with social disadvantage. Is focus on social relations, approaches of Roma pupils frequenting preparatory classes at primary school in Brno.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|