D 2009

Romové ve speciálním vzdělávání

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Romové ve speciálním vzdělávání

Název česky

Romové ve speciálním vzdělávání

Název anglicky

Roma with Special Needs in Education

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant)

Vydání

Vyžsza Szkola Administraci. Bielsko-Biala, Stankowski, A., Tisovičová, A. (eds.). Specjalne potrzeby edukacyjne, Tom I. Wybrane aspekty funkcjonowania osób z niepelnosprawnošcia (ksztalcenie programy perspektywy), od s. 63-73, 11 s. 2009

Nakladatel

Vyžsza Szkola Administraci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/09:00037808

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-83-60430-13-2

Klíčová slova česky

multikulturní výchova romská národnostní menšina edukace, žák se sociálním znevýhodněním

Klíčová slova anglicky

multicultural education Romany minorit education pupil with social disadvantage

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 1. 2010 08:11, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek prezentuje výsledky výzkumu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání(MSM0021622443).Cílem článku je prohloubení znalostí z problematiky edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Je zaměřen na zjištění sociálních vztahů, postojů žáků romského etnika na prvním stupni základní školy ve městě Brně.

Anglicky

Paper presents research Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education(MSM0021622443).The aim of this article deals is education of pupils with social disadvantage. Is focus on social relations, approaches of Roma pupils frequenting preparatory classes at primary school in Brno.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání