2009
Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním
Název česky
Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky
Teachers Assistant in Preparatory Class at Primary School
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant)
Vydání
Ostrava, 1. vydaní. Universitas Ostraviensis PdF OU, FRANIOK, P. KOVÁŘOVÁ, r. (ED.) Rovné příležitosti v edukaci osob se speciálními potřebami. od s. 7-18, 11 s. 2009
Nakladatel
PdF OU Ostrava
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/09:00037809
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7368-654-3
Klíčová slova česky
přípravná třída asistent pedagoga dítě předškolního věku žák se sociálním znevýhodněním legislativa vzdělávací program
Klíčová slova anglicky
preparation class at primary school pedagogical assistant chidren in pre-school age education pupil with social disadvantage school legislation educational programes parents cooperation
Změněno: 3. 1. 2010 08:18, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného ve školním roce 2006/2007 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření bylo potvrdit opodstatněnost asistenta pedagoga v edukaci žáků se sociálním znevýhodněním vzhledem k samotnému výchovně vzdělávacímu procesu v přípravné třídě, či základním vzdělávání, ve vztahu k důležitosti spolupráce rodiny a školy.
Anglicky
The paper presents results of the research project from the year 2006/2007 realized in preparation classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was to confirm the advisability of pedagogical assistant in education of pupils with social disadvantages (during education in preparation class, primary school with regard to the importance of cooperation between family and school)he paper presents results of the research project from the year 2006/2007 realized in preparation classes at primary schools in the Czech Republic. The aim of this research was to confirm the advisability of pedagogical assistant in education of pupils with social disadvantages (during education in preparation class, primary school with regard to the importance of cooperation between family and school)
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|