ŠKRABÁNKOVÁ, Jana a Martin NOVÁK. Nejčastější volba metod při výuce nadaných žáků. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 2009. ISBN 978-80-7315-188-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nejčastější volba metod při výuce nadaných žáků.
Název česky Nejčastější volba metod při výuce nadaných žáků.
Název anglicky Most Common Methods Used in Teaching Gifted and Talented Pupils
Autoři ŠKRABÁNKOVÁ, Jana a Martin NOVÁK.
Vydání Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-188-1
Klíčová slova česky Nadaní žáci; učitel nadaných žáků; pedagogický výzkum; individuální přístup; věk učitelů
Klíčová slova anglicky Gifted pupils; teacher of gifted pupils; pedagogical research; individualization; age of teachers
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D., učo 82657. Změněno: 20. 1. 2010 11:43.
Anotace
Příspěvek, který jsme zpracovali v rámci participace na výzkumném záměru VZ č.0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož vykonavatelem je Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně, je zaměřen na otázky individuálního přístupu učitelů k nadaným žákům, zkoumali jsme, jestli je vztah k výuce nadaných žáků ovlivněn věkem jejich učitelů.
Anotace anglicky
The contribution, which we worked up within the cooperation on a research intention MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Frame Educational Programme for Primary Education, whose administrator is the Teachers Trainee College of Masaryk University in Brno, is aimed on the questions of individual teachers attitude to the gifted pupils. We studied, if there is relationship between age of teachers and their teaching of gifted pupils.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 04:42